Direcció d’art publicitària

INICI

06.04.2018

FI

06.04.2018

DIA

Divendres

CÀRREGA HORÀRIA

4 h

HORARI

Div de 16:00 a 20:00

PREU

30.00 €

PROFESSOR/A

Anna Torner

Descripció

És cert que una imatge val més que mil paraules. En el món de la publicitat i la comunicació, a més, la imatge ha de captar l'atenció i transmetre una idea, abans que el mateix missatge. La responsabilitat del director d'art és explicar conceptes sense paraules, de la manera més persuasiva i sintètica possible.
En aquest workshop, aprendrem a pensar visualment una campanya, a partir d'un brífing real.

Repassarem els elements bàsics de la direcció d'art:

  • Conceptualització, estratègia i creativitat ( creació d'un moodboard)
  • Els diferents llenguatges del director d'art (composició, tipografia, color, fotografia, il·lustració, etc...)
  • Direcció d'art integral: multiplicitat de canals, suports, i nous entorns digitals.

Objectius

Aprendre a conceptualitzar i plasmar visualment una idea. Educar la mirada, veure els principals referents d'aquesta indústria. Saber dirigir diferents disciplines i fer que totes estiguin al servei d'una idea. En definitiva, a explotar el nostre potencial creatiu, per trobar el llenguatge visual adequat.

Adreçat a

Estudiants o professionals apassionats del disseny gràfic, la publicitat i la comunicació que vulguin ampliar els seus coneixements i deixar anar la seva creativitat.

Requeriments

És aconsellable tenir nocions bàsiques d’Adobe Illustrator i Photoshop, portar llapis i llibreta. CAL PORTAR ORDINADOR PORTÀTIL.